Tröttnade visst lite...

Jag tröttnade visst på att skriva lite....hade inget att säga....
Det har jag visserligen inte nu heller förrutom att jag är nervör inför tisdag då dom ska operera mitt knä.
Var på inskrivning i tisdags. 07.00 - 13.30. FY!
Blev lite avskräckt då det var en tant och en farbror som låg och skrek ikapp....tydligen är det mestadels äldre som behöver göra denna operation och jag fick höra hela dagen att jag som är så ung osv...
Kommer nog gå bra, tråkigt bara att hoppa på kryckor i minst 8 veckor :(

Go kväll

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej gumman! Jasså är det syster som skämmer bort dig nu, härligt!! Ringer dig i kväll..ska plugga lite nu och sen är det intervju som gäller!

Kramar

2009-03-27 @ 10:42:20
URL: http://jennycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0