Seg!

Sitter här med ett glas cola å "kollar" på TV....Har faktiskt vart duktig och gått en promenad runt strömmen med Cissi....nu är det soffan som gäller för resten av dagen.
Var mycket folk ute igår men det va lite sisådär ändå...Träffade Fredrik som jag pluggade ASP med för några år sen...
Nu ska jag kolla klart på wall e som jag började se innan promenaden men råkade visst somna lite så missade halva...
Härlig slappsöndag, blir ingen träning idag men imorrn bitti får det bli gymmet igen....

Några bilder från igår...

                                         
Goda maten som Cissi bjöd på                                      Cissi lekte med stången  



Otroligt vackra jag igår...


Ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men vad lägger du för bilder på mig va???? Haha

2009-03-01 @ 16:01:00
URL: http://jennycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0