Lördag

Nu har jag hunnit åka en snabb sväng till ikea för att köpa lite smått bla spetsgardiner till köket :
ska bara måla om där också....Jag skulle ha köpt en hylla till duschen men den var slut såklart när jag väl kom ihåg det ( har bara bott i min lägenhet i ett halvår lite drygt :) men köpte en att ha så länge...måste måla där inne också...

Ikväll blir det mat och spelkväll hos syster och hennes karl och några av deras vänner....Jag kan tyvärr inte dricka nåt men lite cola e inte fel det heller ;)
Bilder från denna helg kommer imorrn när jag e hemma igen...
Imorrn blir det ev hästtävling på förmiddan i mitt gamla stall (My kommer ev hit då :) ) sen ska jag ev hem till pappsen och äta :)

Sen hem igen :)

Gårdagen var mycket trevlig med fikor...? Först fika med Helena sen fika med Evelina...jättekul att se dom igen :)

Trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt med hihi, fikor! Jag fikade med anneli, tessan, jessica med arbetskamrat igår och bestämde att jag följer med på kryssningen =)

Ha det så kul i kväll och med hästarna i morgon!

Kram igen

Ps. JA du har "förstört" blomman för mig!!!

2009-03-07 @ 15:17:23
Postat av: Leia

Ja får göra det genom bloggen =)

2009-03-07 @ 19:11:36
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0