PARTY!

Nu sitter jag å väntar på att klockan ska bli 18 så jag får mat hos Cissi.
Älskar att vi bor så nära varann så vi slipper äta själva....ska få potatisgratäng och tsatsiki :)
Hon skulle ha nån karré bit till också men jag äter inte sånt kött ( med äckelpäckel i)

Förut va vi på stan men jag hitta inget spec. vill inte köpa så mycket nytt nu heller när jag har lite kvar nu att gå ner...
Just de Susanne...jag höll mitt avtal och gick ner det sista kilot till 20 igår.....nu ere bara 10 kvar :)

Ikväll blire party!!! längtar till att få skuffa lite...å vin!!!!! vårt älskade vin vad skulle vi göra utan de Cissi?
Partymusiken e på som tusan här och jag ska ta tag i att plockalite innan jag går...

Ha en trevlig kväll!
Hoppas vi ses på palace :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gud vad duktig du är gumman :) får börja vakta min garderob nästa helg då ;) är så himla seg idag, vaknade för en halvtimme sen å det känns som om jag inte har sovit på en vecka...bara att inse...jag är för gammal för att festa så här många helger i rad :)

2009-03-01 @ 11:03:34
Postat av: jennie

va duktig du är som går ner så mkt!!! super det går kombinera med festande:)



kram

2009-03-01 @ 11:46:17
URL: http://jenkaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0