Operation

I Januari 2002 skadade jag knät när jag åkte skidor...Ett par år efter det gjordes en titthålsoperation men de hittade ingenting.
Efter mycket sjukgymnastik utan resultat fick jag gå till idrottskliniken i Linköping.
Läkaren fär skickade remiss till en ortoped i Norrköping som utför en viss operation....
Dit fick jag komma efter ett tag och ett tag efter det bestämdes att dom skulle operera mig.....
Sattes i operationskö i oktober 2007....

Idag fick jag ett samtal från ortopeden som fråga om jag fortfarande ville göra den och det vill jag så då bestämdes det att jag ska opereras redan den 24:e Mars...snart.... :s

Är så himla nervös samtidigt som det känns så skönt att det äntligen ska hända...har väntat så länge.....hoppas bara att det går bra för det är inte helt säkert heller....men jag hoppas.....

Skulle ha tränat benen idag men vaknade med värk i knät så jag skippade det....blev en vilodag ist

Drog ner en sväng på stan med Anders men hittade ingenting...Sen handla vi lite oxå...får passa på när en karl skjutsar på en ;)

Längtar till helgen nu då vi ska ut (som vanligt) måste passa på att dansa innan jag ska ha kryckor i minst 8 veckor....
lägligt att vi ska på kryssningen den 14e :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha ja tur att vi åker på krysnningen innan, snygg syn annars..du hoppandes i alla trappor =)

Synd bara att du inte följa med ut när jag fyller år, dålig tajming! Men till mig är det inte såå långt så du kan ju hoppa hit iaf ;)

Kram

2009-02-27 @ 15:07:09
URL: http://jennycecilia.blogg.se/
Postat av: Tessan

Helt jävla otroligt att man får vänta i 1,5 år på en relativt simpel knä operation?? Svenska vården var det också ja!? ;P





2009-02-27 @ 18:13:00
URL: http://joinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0