Lång dag!

Nu är jag äntligen hemma efter en lååång dag.
Började nya jobbet i morse kl 8, slutade runt 16 och gick då en promenad med Cissi....
Under den lockade hon med lasagne så vi gick hem till henne och fixade...riktigt gott! Tack!
Det betyder att fiskwoken jag skulle gjort blir morgondagens lunch som hon kommer förbi och hjälper till att äta.
Trevligt med lunchsällskap :)

Nu e jag riktigt trött men ska ställa mig och trampa en halvtimma så blir nog härligt seg oxå....
Blir jätteskönt att sova sen då :)



Kommentarer
Postat av: Jimmy

Nja orkade inte riktigt göra någon mat efter träningen, skulle ändå inte hinna :P Har haft fullt upp hela kvällen :P Allt bra annars då?

2009-02-23 @ 23:33:09
URL: http://jimmy85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0