Kakkväll

Nu är jag hemma efter en trevlig kväll hos Tessan och M...
Det blev lite kakbakning och mycket ätande och prat...väldigt roligt och gott :)

Imorrn blir det ev tripp till stan med Cissi...om jag har städat vill säga...måste ju va fint om man hittar en karl ute imorrn ;)
Ska till palace så alla söta pojkar som läser detta (borde va oerhört många) ta er dit så ni kan va med på min audition....
Nerå men stör mig på golvet som det kommit nån fläck på i köket så måste verkligen torka golven....

Fick ett sms av syster att hennes karl hade kommit hem med ett nintendo wii :) tror jag ska bosätta mig där :) eller nja....
Jag bokar det till nästa helg iaf för då ska jag hem till Linköping och träffa fölk..får stanna en hel vecka om ja ska hinna med och träffa alla men det orkar jag nog inte..... Vin och wii på lördag iaf..ses då syster.

Gonatt

Ett par bilder på kakorna

       

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

smarrigt!! här bakas det också just nu, sockerkaka =)

ha en underbar helg!

Kram

2009-02-28 @ 12:03:34
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Susanne

Klart vi ska :) måste köpa the band oxå!!! Ska köra lite här nu (när jag har städat, har fått klagomål hemifrån ;) ) Ha en bra dag kramar



2009-03-01 @ 11:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0