Effektiv?

Skule börja städa förut vilket resultera i att kolla på film först i några timmar och sen rensa i garderoben....Blev en hel hög med kläder jag ska slänga(ge bort) för att de e för stora nu :) Så nu är jag jättglad när jag ser sån skillnad...Det jobbiga va bara att jag inte har en helfigurspegel så jag fick använda mig av kameran för att se hur vissa saker satt...
Nu ska jag bara orka laga mat, diska och göra deg oxå innan Cissi dyker upp vid 20 i 6 för en tripp till Tessan å baka :)
Mysig kväll med andra ord....hoppas bara jag slipper se Let´s dance...då går jag hem! nerå...

Har en hög med jeans kvar at prova men det tar jag nog imorrn för jag e hungrig nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0