Bredbandspojken/pojkarna

Hopp nu sitter jag här och äter min havregrynsgröt med blåbärssylt :) riktigt gott!!!
Har hunnit gå till jobbet, snylta en kaffe innan jag sa upp mig, Sen gick jag hem och diskade för att sedan gå till gymmet...riktigt skönt...e helt slut i armarna nu men funderar på att ta en sväng runt strömmen iaf för jag kunde inte cykla på gymmet (har aningen ont i stjärten sen gymmet igår)

Just ja bredbandspojken/pojkarna....HAHA!
inte konstigt att jag ändrat åsikt om hans utseende för varje gång jag träffat han....Det är ju 2 stycken varav den ena är jättesöt och den andra e tråkig men inte ful.....men bara för det var det gubben som fixa min lägenhet men det gjorde inte så mycket för han var väldigt snäll och rolig :)

Ne nu blir det powerwalk sen dusch :)


Kommentarer
Postat av: A -*

orkar inte, och kommer ändså itne bli kul jag kommertyp bara vara deppig :/

2009-02-25 @ 11:09:27
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Cissi

Duktiga du som tränar så =)

Kram

2009-02-25 @ 17:11:01
URL: http://jennycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0