Blomstershoppa med karl

Gört inte!!!!
Här tror man att kompisen är snäll och vill hjälpa en genom att skjutsa mig till bauhaus....
Men icke...."jag ska bara kolla på lite blommor"
Visst tänker jag de e ju kul men det jag inte visste var att det skulle ta en TIMMA!!!!
Han hade ju mer beslutsångest än ett barn som bara får välja ett gosedjur....
Sen skulle vi till stan å leta efter nåt specialsnöre som vi inte hitta....

Allt detta utan frukost i magen oxå...
För när han ringde sa han att han skulle dyka upp efter ca 45 min men kom efter ca 15....
Karlar och tider funkar inte...

Tack för skjutsen förresten ;)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jaa verkligen "mysa" framför "knulla" usch, ordet är så grovt och fult, att jag knappt ens vill skriva det? Bättre att säga mysa framför "ska vi ha sex" också! Ja, det har varit mysigt på sina vis :) Vi fick en massa finfina saker av hans föräldrar. Jag fick bla en alldeles egen (min första!) SIA docka...



På tal om tider; i vårat förhållande är det tvärtom. Här är det jag som alltid drar ut på tiden, och ibland strular till det, och aldrig Michel hehe



Pussar och kramar

2009-02-22 @ 15:15:39
URL: http://joinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0